3 Mayıs 2013 Cuma

OpenTouch Tümleşik İletişim Teknik Servisi 0312 205 1111


    OpenTouch Tümleşik İletişim Çözümü

e-Posta Yazdır PDF


OpenTouch Konuşma Deneyimi
Günümüz iş iletişimin hızlı değişen manzara, OpenTouch sunar yükselişi destekleyen geleceğin yetenekleri güvencesi ile inovasyon teşvik düzgün dönüşüm yolları kültürü ve bulut tabanlı hizmetlerine kayması "kendi cihaz getirmek". OpenTouch hareketlilik iletişim, işbirliği, paylaşım, çoklu görev ve multimedya deneyimi doğal bir uzantısı yapar. Sanal iş gücü etkili bir detay haline çalışanlar arasındaki mesafe olarak bire-bir, bir-çok veya etkileşimli çalışma grubu oturumları ile meşgul olabilir.
OpenTouch başarı sağlamak için iş ortamı için beş temel özellikleri getiriyor:
  1. Gerçek zamanlı, dinamik konferans
  2. Kullanıcı merkezli bağlantıları
  3. Anlamlı durum bilgileri
  4. Masaüstü doğal peer-to-peer Video dahil olmak üzere yerli görsel yetenekleri,
  5. Sosyal bilgi ve uygulamaları bağlamında
Kuruluşunuz için kesintisiz bir kullanıcı deneyimi sağlamak istediğinizde Alcatel-Lucent için bak.
Bugün OpenTouch ™ Konuşma, Kurumsal iletişim için benzersiz bir kullanıcı arayüzü ile "konuşma deneyimi" olanağı müşterilerimize sunuyoruz.

"Alcatel-Lucent OpenTouch Konuşma uygulama verimliliği imporving ise kendi tablet yetenekleri ve ergonomi zevk ve yararlanmak için bir yol sağlıyor."
- Sheila McGee Smith, Başkan, McGee-Smith analitik
FAYDALARI
  1. Müşteri hızda Dağıtım: kullanıcılar, uygulamaları
  2. Esnek bağlantı: TDM, IP, SIP
  3. Cihazlar arasında birleşik kullanıcı deneyimi
  4. Anahtarlama yerli konferans ve video
  5. Tek bir sunucu, satın kurulumu ve bakımı
  6. Azaltılmış işletme maliyetleri
  7. Sabit disk sürücüsü yansıtma yoluyla fazlalık
  8. Tek yönetim arayüzü
  9. Pasif iletişim sunucusu (telefon hizmeti fazlalık) ve mekansal fazlalık (telefon) destekler.
  • OpenTouch Business Edition tek bir platformda saf telefon arasındaki en gelişmiş işbirliği hizmetlerine tüm iletişim hizmetleri sunar. Bu 1500 çalışanlara olan işletmeler hedeflemektedir.
  • OpenTouch Multimedya Hizmetleri yeni OpenTouch hizmetlerinden yararlanmak için müşterilerin sağlayan işletmelere sunulan bir yazılım çözümüdür. Bu yazılım çözümü OmniPCX Enterprise Communication Server tamamlar.
  • OmniPCX Enterprise İletişim Sunucusu (CS) multimedya çağrı işleme sağlar saf bir yazılım iletişim sunucu platformu dayalı son derece ölçeklenebilir bir çözümdür.
  • OmniVista 8770 Ağ Yönetim Sistemi OpenTouch ve OmniPCX Enterprise * ağları, yerel veya merkezi için tümleşik yönetim uygulamasıdır.
  • OpenTouch Konuşma (OTC) parmaklarınızın ucunda zengin iletişim sağlayan uygulama istemcisi. Tek bir istemci kullanarak, hepsi aynı konuşma içinde birden çok parti ile birden fazla medya, birden fazla cihaz, üzerinde kesintisiz konuşma sunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder